söndag 29 april 2012

det här med vår!

Jag vet att alla skriver om det.
Och inte heller jag kan låta bli.. fattar ni vädret!!?
ÄNTLIGEN.
Verkligen, äntligen.
Vi startade dagen med en joggingtur.
Alla tre barnen följde med mig.
Det är ett spår på 1300m som de kan lulla runt i medan jag springer på.
Mellan sonen sprang 2 rundor med mig!
Duktiga killen.

Efter det begav vi oss på utflykt.
Jag och barnen.
Pappan jobbar ju hela helgen.
Utflykten blev till en skog, picknick korgen följde med och vi mumsade pasta sallad med tonfisk, nybakt sockerkaka och frukt.






praktiskt nog fanns det en lekplats vid en orienterings stuga som barnen uppskattade.
Och Noel fick än en gång visa upp si styrka!






Nu har jag precis avslutat denna dagen med ytterligare en springrunda med barnen på cykel bredvid.
Eller nej inte bredvid, snarare framför.. gick ganska trögt.. knät har lite ont.
Nya skor står på listan.
Typ högst upp på listan.

Nu dusch sen mys i soffan.
Jag jobbar i morgon.. så jag hinner inte se nån brasa alls i år.
Ni då?

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar