måndag 5 mars 2012

städa, fejja och dona.

hjälp jag vet.
Igår glömde jag ju detta.
Eller nej jag glömde inte, tiden glömde mig.
jag hade för mycket för mig och för lite tid helt enkelt.
Förlåt.


Idag är det ännu en magiskt vacker dag med sol och fågelkvitter.
Jag ?

Jo men visst.. jag städar.
Städar, tvättar och byter sängkläder.
Tänkte jag skulle hinna med så mycket som möjligt tills barnen kommer hem.. så vi kan spendera resten av dagen utomhus.
Så jag ville bara visa er att jag fortfarande lever, och jag kommer in ieftermiddag igen med lite inredningsbilder faktiskt..
Och så har jag lite funderingar kring ett projekt i trädgården..

bilder google

Ses igen!

KRAM!

1 kommentar:

  1. Ibland önskar jag att jag hade förmiddagarna lediga!!

    Ha en fin eftermiddag!

    Kram!

    SvaraRadera