fredag 16 mars 2012

dagens snapshots

Efter träningen i morse, som jag ju faktiskt la ner 2,5 timme på.. så körde jag in till stan.
I bara jeansjacka kunde man spatsera runt minsann.
VÅR.

Jag drack kaffe och åt en sallad ensam.
Mycket folk att titta på, och ja ni ser.. sopade gator.. ja vad säger man...
ahhhh...

utanför bilen på min väg tillbaka hittade jag dessa små söta som talade om att våren minsann var här på riktigt. 
För att stanna.


Och ja kolla!! KOLLA! ser ni tempmätaren!
Galet bra.
Jackan åkte av emellanåt under dagen..
men vid havet var det lite kallare så där åkte den på igen.






Ja ni fattar va?
Galet fin dag.
Jag hade packat med mellanmålet och hämtade barnen när de slutade skolan.
Stranden.
Mackorna smakar bättre där.
Kaffet med för den delen.
Jag fotade för fullt, men det ni ser här är bara instagram foton från mobilen.
ska gå igenom bilderna i morgon... blerv nog en hel del fina.

Nu ska jag mysa med min älskade man.. han som visst är lite sliten efter gårdagens "middag" med reklam killarna.. hmm middag ja.. dricker man den? :)

KRAM

PS.. jag stack iväg på ett spinningpass nu ikväll med.. ska man så SKA man liksom:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar