torsdag 15 mars 2012

SOVA



Jag ska snart gå och lägga mig.
Inte i den sängen då.. den sängen tillhör någon annan.. men den var fin!
( Pinterest
Jag lägger mig i denna:




 i min säng.

Trots att den är tom.. :(
Tom och kall.. det gillar jag inte alls faktiskt.
Underligt hur kroppen vet att HAN inte är där... den blir inte trött som vanligt, den vaknar till lättare och den sträcker ut en hand på en tom kall plats som fortfarande är bäddad som att retas med sig själv.
Kroppen.



Jag har kollat revenge, lagom spännande, lagom snyggt och amerikanskt som jag kan tycka om att följa.
Fatta föresten att jag kollat klart på alla Walking dead.
Joo alla.
Alla som finns so far.. helt sjukt ju.
Men det var oxå lagom av allt.. eller haha nej lite för mycket zombies kanske.. ;)

kroppen säger att den kanske är trött nu.. kanske.
Jag chansar.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar