söndag 26 februari 2012

tomheten

som blir när huset blir tyst.
Nu har de redan åkt igen.. mina föräldrar, min syster och Fredrik och kusinen Stina.
Det är verkligen super trevligt att ha familjen hos sig.
Jag saknar dem mycket när de inte är här.

Så nu har jag en 7 åring, en 9 åring och snart en 11 åring i mitt hus.
Hur hände detta???
Jag som är så ung. *host
I morse tog jag kusinen Stina ut till mig och yngste sonen för lite egen mys..medan mamma Petra låg kvar i sängen en extra stund.



Och där låg hon och hade väldigt ingående och viktiga samtal med mig och sonen.
Hon skrattade och log, rynkade på pannan och spottade lite mellan varven.
Kändes som det var väldigt viktigt det hon ville förmedla..




men vad hon sa?
Ja det har vi ingen aning om men vi tror bestämt det var något om att hon var så glad över att vara här.




Nu ska jag och dottern bege oss ut med hundar på fin fin sol promenad.
Pojkarna är på Go-Cart banan.
Vad gör ni??

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar