onsdag 8 februari 2012

ingen aning

Vad ville du bli när du var liten?
frågade hon mig för ett tag sedan.
Ingen aning.

Jag försöker med alla medel ta mig tillbaka till en yngre ålder i huvudet.. men nej kommer inte fram till något.
Det enda jag minns med säkerhet är att jag skulle flytta till 90210 ja ni vet.. Beverly Hills liksom! :)
Jag skulle flytta dit och bli kär i en kille som Dylan (utan drogproblemen då såklart) vi skulle bli sådär vansinnigt kära så när han såg på mig kunde jag inte andas, när han tog på mig skulle huden knottra sig.. och när han andades mot min nacke så dog jag litegrann.
Vi skulle bo i ett fint hus med fin bil och fina barn, vi skulle se havet från vår "pool area".
Ja det är de enda drömmarna jag minns..
haha vad jag drömde att jag jobbade med har jag inte en blekaste om..

Och det är så.. alla mina tonårsdrömmar gick oavkortat till kärlek och killar.
Jobb ? Karriär?
Nej ser inte bättre ut..

Men när du var RIKTIGT liten.?
Det minns jag inte.. kanske drömde jag om ett eget stall med fina hästar i..
ingen aning.

Varför nu detta?
Jo för på svaret vad man ska bli så skulle man visst leta tillbaka till barndomens önskningar..
som ni ser så gick det ju typ sådär med det.
Usa var ju min enda dröm, ytlig som fan.




Så nu då?
Vad ska jag bli nu då?
Ska man flytta till USA nu kanske.. ta med familjen och starta ett aupair center?
ooo det hade varit något det hör jag!
Swedish.. amerikanarna fullkomligt älskar ordet.
SWEDISH

så ja det här måste kluras på det känner jag minsann!
:)


dottern mår bättre idag.. macka i magen så nu ska det vända!

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar