tisdag 14 februari 2012

ensam med foton

jag skulle inte blogga.. skulle ju sätta mig i soffan och mysa med en filt och en hund.
Men jag hamnade här.
Måste ju kolla in alla nya bloggar som jag blev lite nyfiken på efter eventet ser bilder och minns.
Minns och ler.
Har skaffat mig en egen Pinterest med, känner att jag gillar den mer än Tumblr och nu kan ni se mer bilder från mig, och de jag gillar där.
Utan att ta upp heöa bloggers konto.. eller min egen hårddisk för den delen ;)
Gå gärna in och kika.. HÄR och dröm dig iväg.. hur många bilder som helst att "halka in på", varning att du blir sittande där inne ett bra tag bara.

Jag gillade rosa toner idag.. la dit två rosa kuddar och en filt i soffan...
Våren kan komma nu.
Nu.

foton: by me
man ser ju inte ens kuddarna.. haha så kan det gå när man leker bort sig själv :)
Nu ska jag nog ta den där soffan..
sonen är sjuk.. är det sant.. tar det aldrig slut.. magbakterier är fan inte att leka med.

Ta hand om er!
KRAM

2 kommentarer:

  1. Rosa är en riktig vårfärg. Gillar alltid pasteller lagom till påsken!

    Magsjuka är ju inget som står på vill-ha-listan precis. Hoppas han snart är fit for fight. Är det sportlov hos er ännu!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej! ej sportlovet är nästa vecka.. nu är det bara magsjukelovet :)
      KRAM!

      Radera