måndag 19 december 2011

Och så ja men visst

hej hopp!

Eller hopp och hopp... det vette sören om det är så många hopp i mitt hus idag.
Nu är det visst mellansonens tur att kräkas.. han startade vid 1 i natt och fortsätter fortfarande.. fy satan i gatan vad vidrigt det är med just denna sjukan.
Går omkring och mår illa hela tiden.

Så ja för att ni inte ska sitta där och hulka så byter vi samtalsämne..
Inredning kanske?

För det är ju så att jag ska byta matbord..jag har tänkt det ett bra tag men blir aldrig färdig till VAD vi ska ha.
Det ska vara fyrkantigt nu i alla fall så långt har vi kommit,

Tror även att det kommit så långt att jag vet att jag vill ha ett svartbetsat bord.
Haha helt galet för att vara jag som bara haft vitt, vitt, vitt i typ 5-6 år nu.
Men jo svart blir det, med klädda stolar i vitt.. hmm ja precis det är där det liksom knakar till lite..
i mannens huvud alltså, han vill inte ha tygstolar.
?
Jag förstår vad han menar och ja jag fattar att det kanske inte är så praktiskt..
men man kan inte ha svarta stolar och svart bord?
Ska jag leta efter ljusa skinnstolar? finns det snygga sådana?



jag vill allra helst ha stolar med karm, ser lite lagom skönt och lyxigt ut tycker jag,
ni tycker..?




eller kan jag ha typ greige dynor tro? blir ju i alla fall lite mer praktiskt?
För om jag tar grå.. då blir det väl lite för mörkt ändå?


Eller?
Ja ni ser jag kommer inte så mycket längre än så här.. så hjälp mig snälla.
Vad ska jag göra?
Just nu har vi ett bord som är tre meter långt och en meter brett, i vitt ..med svarta skinnstolar.
Det ser ut så här:


Så ja tips till mig tack.
Nu ska jag köra och köpa proviva och banan.. sonen säger att han vill ha det,
??
och vad som helst som han vill få ner i den magen idag är helt ok.

KRAM!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar