lördag 26 november 2011

bra väder

Och bra kläder!
Ja jag kan inte låta bli att gilla den här för-vintern.. för det är verkligen inte vinter alls ännu.
Vi har sol i dag, sol och 8 grader varmt.
Ja jag vet det blåser som Sören men det är visst Berit som är och hälsar på har jag fått höra.
Men annars.. jag gillar att jag inte har behövt plocka fram den riktiga vinterjackan ännu.. har inte skrapat bilen och kan fortfarande ha mina vanliga höstskor.
Love!


Lördag nu mina vänner!
mannen är med pojkarna i en lastbil på väg till Göteborg, sonen ska hämta hem en "to die for" Go cart.. jo minsann det har sonen sagt att den är så "fet" så "fet" :)
Haha..ja den tar en FET plats i plånboken med kan jag ju meddela så julklappar kan ju den sonen i princip glömma nu.. :)
Eller det kan de alla tre glömma.. tokigt dyrt intresse det där. :)

Jag ska till jobbet, har sprungit nu på morgonen och gått på hundpromenad.. en Cola-Light på det här och man är hemma.
Japp det blir det, cola och jobb.
Ha en läcker Lördag på er mina vänner!!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar