onsdag 19 oktober 2011

BUS och tandblekning

Godkväll!

Ja det är vad jag gör.. jag sitter med tandblekning på och har smort in hela mig med brun utan sol.
Varför?? Jo för att vi drar ju till L.A om en vecka.. och jag tror att jag vill ha en liiite mörkare nyans när jag åker dit.. för om ni undrar hur jag ser ut nu??
Jo jag är typ genomskinlig.. det är sant.. jag kan inte hålla för solen med handen.. den skiner liksom igenom!
Usch så trist man ser ut när man blir så här blek.. men jag vägrar ju solarium.. usch farligt.. man blir rynkig och får cancer och det vill vi ju INTE !

Nej så jag sitter här och luktar så där lagom skumt som man alltid gör av BUS-produkter.
Jag använder Dove den är faktiskt bra och luktar faktiskt minst av alla.. inklusive de dyra "fina" märkena.
Jag lovar.. i've tried them all!

Barnen sover sedan länge och mannen roar sig i Malmö.. antagligen sitter han och sörplar congac på någon restaurang på Lilla Torg precis just nu om jag känner de herrarna rätt :)
Så jag gör detta.. samtidigt som jag sorterar lite böand alla foton i datorn.. och fixar lite olika foton på mig själv.. roligt ju!




Nu ska jag dricka tyå en liter vatten och pilla bort dessa klibbiga "tandbleknings-tjofräserna" som liksom limmat sig fast .. :)

Hoppas ni har en skön Onsdags kväll!

KRAM!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar