söndag 18 september 2011

varsågod

Godmorgon

Jag sitter här och dricker kaffe, mannen är ute med hundarna och barnen spelar Super Mario på Wii.
Typisk Söndagsmorgon kanske.. inga nybakta frallor, inget matteus dukat köksbord , med egen syltad marmelad, inte heller några kristallglas med egen pressad apelsin juice eller barn samlade med leende ansikten och välkammade hår iförda deras fina fluffiga gant morgonrockar.
Nope.
Wii, kaffe och promenad är det här.
:) Sanningen varsågod.

Jag ska snart resa mig upp däremot, knata mig ut i köket och börja duka fram frukosten.. jag gillar att sitta och dricka kaffet ensam först.. att liksom vakna till liv innan allt kör igång... och barnen har nog samma paus när de sitter i bara underkläder inlindade i mysiga filtar inne i deras soffa och spelar Wii.
Det är deras kaffepaus liksom :)


Gårkvällen var trevlig såklart, med Lotta och Fredrik är det alltid det.




Jag skrattar emellanåt så min kaffe rinner upp ur näsan..
Så underbart att känna bra människor!
Nu är det visst ett barn som ligger i badet och gapar om att jag ska stänga av vattnet.. så jag måste nog göra det. :)
Ta hand om er idag!

(själv ska jag jobba)
KRAM!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar