lördag 3 september 2011

vänner från förr..

Godmorgon alla fina!

Jag ska strax ut på en spring runda men dricker en kopp kaffe och skriver detta först :)
Jag kollade min mail och facebook innan jag loggade in här..
I min inbox fanns det ett fint meddelande till mig.
En manlig vän från förr hade skrivit till mig, han läser visst min blogg och jag kan inte mer än le.
Han är en av mina fina varma minnen från vår tonårstid, han är den som alltid bjöd på sig själv, alltid ställde upp och som alltid var glad.
Vi var ett litet gäng som höll i hop då och jag tror inte det var jätte många år för när jag inte längre var "tillsammans" med hans bästa vän så slutade ju även vi att umgås.. och jag flyttade till Usa.

Skit i det.. men i alla fall så hade han skrivit ett sånt fint mail till mig som fick mig att le, le och bli varm i hjärtat.
Det finns så mycket fina människor i världen och vilken jävla tur man har haft som träffat dem !!
Han skrev och talade om hur han såg på mig.. varm blev jag.
Och en vacker dag så kanske jag ser på mig själv så som han faktiskt gör.
En vacker dag.. :)
Han skrev att jag borde ha mjukisbyxor och äta lite glass i soffan oftare..
haha jag gör det jag lovar, och nästa gång ska jag visa er! ;)

Så jag springer nu så kan jag äta glass ikväll!

Ta hand om er idag!
KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar