fredag 2 september 2011

bloggtips?

Hej på er!

Jag vet att ni säkert redan sett att jag följer henne..
men jag blir stressad när typ hela världen verkar tipsa om henne just precis nu.. och jag vet ju att hon finns.. och jag är redan lite kär i henne..
hennes fina hus, hennes hundar som ser ut som vackra kloka kvinnor .. ja hennes liv lite liksom.
Jag borde kanske ha tipsat alla er innan?

Men jag vill ju ha henne lite för mig själv med.. :) 
Jaja.. här är hon i alla fall:
Hon skriver om bra saker, har superfina bilder alltid och hon är rolig.. rolig gillar ju jag.
Och ja ja vi glömmer ju inte att hon är vacker.
Vacker som Fan faktiskt.
Oj eller nej inte fan.. inte om man tror på satan och gud och sånt.. men liksom om man bara svär ibland för att förstärka saker som jag har en ovana att göra.. då förstår ni hur jag menar! :)


hennes ben  :)
Kolla in hennes blogg då!
NU sa jag NU!

Dags för Fredags mys här hemma.. 
ta hand om er!
¨KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar