fredag 12 augusti 2011

klockan är 07.35, jag har varit vaken i nästan två timmar redan.
Och idag är jag ledig. hallå.
men men det är ju ganska mysigt att vara uppe innan alla andra, det är helt tyst.. utomhus är det bara jag och vinden, regnet under mina skor som tjippar lite och mina tankar som pratar ut med mig själv.
Nu har jag badat, ska till frissan idag och få den porriga utväxten att te sig mindre tydlig..
Jag har hittat en nya bra låt på SPOTIFY
Mat Kearney- learning to love again.
ni måste lyssna på den.. lyssna, inte bara ha den på i bakgrunden.. LYSSNA.
Nu ska jag dricka kaffe och sedan smyga ut ur huset för att köra till Cilla.. efter det kommer jag spendera hela dagen med mina underbara vänner Ola och Sofia med barn som är här och hälsar på hela helgen!


Kram!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar