måndag 8 augusti 2011

jag har bäddat min säng

Godmorgon

Nu var det vardag. Igen.
Jag har redan gjort allt som kan tänkas hinnas med av en trebarns mamma på 30 something en morgon som denna.. :) Jag har:
1. vaknat
2. väckt tre sovande barn
3. släppt ut två sömniga hundar i trädgården
4. ätit frukost
5. lyssnat på Ulf Lundell och "Rialto"
6. tvättat en maskin tvätt
7. skurat golvet!! ( ja jag vet helt galet men denna morgon sant )
8. letat efter dotterns cykel nycklar
9. gått ut med hundarna
10. hälsat på grannen
11. kollat Facebook
12. skrattat för mig själv när jag tänkt tillbaka på filmen jag såg igår kväll (hangover part II )
13. bloggat

och efter detta är det dags att köra till jobbet, barnen till fritids och förskola och alla andra på gatan.. ja de ser ut att ha ytterligare en semester vecka... WTF!??

:)
Ha en underbar Måndag!
KRAM!

2 kommentarer:

  1. Gud vad häftigt du skriver, riktigt fräsigt! kommer definitivt följa denna blogg, kul! You go girl!!

    SvaraRadera
  2. tack snälla!! och ja stanna kvar!! KRAM!

    SvaraRadera