lördag 13 augusti 2011

andas

breathe in and breathe out..
jag är fortfarande mitt i mitt "Mat Kearney koma" och jag vill inte komma ut.
jag är full med känslor.. känslor som inte tidigare varit här..
jag är .. jag vet inte vad jag är.. jag är helt borta tror jag..
jag har för mycket känslor i min kropp och jag klarar inte av att hantera dem just nu.. jag vill sova och lyssna på musik.. jag vill skratta och dansa, jag vill gråta och springa, jag vill skrika och viska, jag vill vara här och där.
Ibland kan jag inte andas.. ibland vill jag bara le.. ibland faller en tår..
jag mår bra fast helt galet på samma gång..
Jag vill se vackra människor, jag vill se nya filmer, jag vill gå barfota på morgongräs, jag vill lukta på en fin nacke, jag vill dra mina fingrar genom hår, jag vill hålla min hand mot en rygg, jag vill äta glass i solen, jag vill kyssas, jag vill se in i djupa ögon, jag vill snurra runt, jag vill hoppa jämnfota jag vill höra havet, jag vill cykla i nerförsbacke, jag vill plocka fina blommor, jag vill kasta med håret i vinden, jag vill jagas genom vacker skog, jag vill ha en hand runt min nacke, jag vill höra andetag, jag vill lyssna på hemligheter, jag vill skratta dricka ur näsan, jag vill dansa tryckare, jag vill tappa andan.

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar