måndag 25 juli 2011

Måndag morgon

Godmorgon på er!



Här var det Måndag igen säger minsann kalendern..
jaha då var det dags att köra till jobbet då. ;)
Mannen har redan åkt.. hundarna har gått sin morgon promenad och jag saknar mina barn.. vill hålla deras hand i min.. rulla deras hår i nacken.. krama dem hårt, pussa dem på magen, lukta på deras kinder, nypa dem i rumpan, jag vill helt enkelt ha mina barn nu.. två veckor är en väääldigt lång tid.

Här har det fortsatts med den make-over jag talade om igår..
det går men det är ju de där stegen igen.. spackla.. vänta på att det torkas.. slipa.. spackla igen..vänta..vänta..
så nej vi är inte klara.. gästrummet är nog färdigt först.. men än så länge är det lite kaos här hemma.

Eller nej inte kaos.. inte när man tänker på vad som händer i världen.. för det är ju verkligen fruktansvärt.. och man kan inte förstå..
det är som en film.. vilka hemska människor det finns! :(
Tänker på alla anhöriga i Norge.. hemska tanke.


Nu kör jag till jobbet!
Ta hand om er idag!
KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar