torsdag 21 juli 2011

copycat

Godmorgon!

Jag sitter på kontoret, en bil kör upp vid uppfarten till vårt hus.. hon som kör bilen ser nog inte mig här inne..
hon stannar bilen och tar sedan upp ett skissblock..
hon ritar sedan av mitt hus.. !!?
Haha. jo.. och jag börjar känna mig lite obekväm med tanken på att hon kanske snart lägger märke till mig som ju faktiskt är riktigt nära henne..
men nej hon ser mig inte.. hon ser bara mitt hus och sitt block, hon skissar slarvigt fram hur vi placerat huset vig garaget och mina stora fönster ut mot vägen... sen packar hon ner blocket och kör iväg.. 
haha hon måste vara i byggplaner tror ni inte?

Jaja.. mitt hus är ju fint så varför inte?
kul eftersom jag ju faktiskt ritat vårt hus helt själv!


nu ska jag ut och springa en runda..
 hoppas ni har en riktigt shysst Torsdag, här ser det ut att bli regn..

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar