fredag 17 juni 2011

Fredagen är tillbaka!

Hej!

Ja visst är det härligt att ha Fredag!
Här hemma i småstaden är det relativ fint väder, det regnade inatt och doftar gott i trädgården.. nu skiner solen.
Jag, papa-G och yngste sonen har haft lite mys på morgonen då jag inte börjar jobba förrän klockan 12 och de är lediga.
De två stora är redan vid havet med alla sina vänner på "sommar kollo".

Jag har en rabatt att planera igen.. ja jag vet hur i H*lvete kan hon hitta ytterligare en plats att plantera på tänker ni.?
Hihi.. jo nu är det entré sidan som ska få sig en makeover.. det är i princip bara skugga där så jag måste planera väl... så jag får fundera på det ett tag...


Snart är det midsommar.. jag längtar!

Min kära vän Anna kommer med sin fina familj, och även min älskade bror Stefan med sin fina familj, så det blir säkert ett högt tempo och hög volym.. men det är precis det jag längtar till!
Alla ska sova kvar med så det blir mycket tid tillsammans.. ja jag längtar!

Nu ska jag köra ett pass med min älskade kettlebell..
ta hand om er idag!

Le lite extra mot alla.. det är ju ändå FREDAG!

KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar