lördag 19 mars 2011

Lördagkväll

Idag har det varit full rulle!
Började med en springrunda och sen bar det iväg med hela familjen ner till jobbet och lämnade av man och två söner där medan jag och dottern körde vidare till farmor och hennes hund som var på utställning ute på Jägerso, shit jag är helt förstumad av vilken stor grej det är med hundar och utställing! Precis som på film.. jag och dottern bara log och log.
Farmors hund fick 2.a pris och det var bra!
Grattis till dem!

Efter det blev det lunch på Ikea, och gardiner inhandlades, letade efter mina plaststolar med men de hade inte kommit ännu och jag blev varnad för slutförsäljning... :( grrr jag SKA ha två stycken så är det bara!
Gardinerna.. hmm jag vet inte om det blir bra, ska kolla med er med så jag får lite input!
De hänger på ett av mina fönster nu och jag ska känna efter tills i morgon.. fotar kanske då så får vi se :)

Blev ingen nyttig middag heller.. kebab!! blä jag vet.. men ibland så. :)
Får springa i morgon helt enkelt.

hittade en bild på mig.. som Ullis tog förra året, den hade liksom bara gömt sig i en foto-fil och jag ser nu att jag nog gillar den.. ser fin och avslappnad ut helt enkelt!
Bjuder på den och så går jag och lägger mig.



Ta hand om er och så ses vi i morgon!
KRAM!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar