måndag 21 april 2014

Dylan och kaffe

Jag vaknar innan dem andra.
Innan alla andra.
Hundarna ligger vid mina fötter inne på kontoret och kaffekoppen ryker här intill.

En sista påsklovsdag har vi framför oss.
Jag funderar på vad som skall göras, vad vi borde göra för att njuta så mycket vi bara kan.
Havet kanske, en plantskola kanske eller bara varma kramar i ett barnrum.


Igår bakade vi chokladbollar, såg på The Bachelorette och barnen sov i ute i Gocart-bussen.
Påsklov som de alltid borde vara.


Men idag startar jag med Bob Dylan och kaffe.
Sen ser vi vad som sker, kanske en plantskola, havet, eller skogen.. vi får se helt enkelt.
Vi får se.


3 kommentarer:

  1. Spännande och ah en dag framför sig och inte ha något planerat.

    SvaraRadera
  2. Vad det än blir så önskar jag er en fin annandag påsk!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jag hade börjat med chokladbollarna!!! :)

    SvaraRadera