torsdag 13 juni 2013

Ikväll

Det är så jag tänker.
i kväll.
 
Då ska jag sätta mig vid datorn och ge er ord.
Orden som liksom slåss inuti min kropp.
Orden som vill ut.
 
Ikväll.
 
 
Men mellan jobbet och barnens alla "trivselkvällar" i skolan så hinner jag inte med att ta vara på den.
Kvällen hinner bli natt och natten morgon igen.
 
Jag fyller upp i butiken.
Som tex den där stolen, den tog ju slut så fort.
Men nu går den att beställa igen.
2450.- kostar den.
Och ikväll lägger jag ut den i webshopen.
 
Ikväll.
 
 
 
Nya bäddset kom med.
Krepp heter de.
Så fina.
Och ja de kanske man skulle ha själv...
ikväll.
.)
 
Men nej som sagt.
Jag måste jobba det sista nu.
Packa lite webordrar och sen är det hem till familjen, mat och..
ja just det.
Kväll.
 
igen.
 
Glöm inte frifrakten som fortfarande gäller i webshopen med!
 
 
 
finns ju mycket fint.
mycket.
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar