tisdag 27 november 2012

so long November

November är snart slut.
Och jag har fixat för advent i vårt hus.

Stjärnorna hänger i sina fönster och ljus slingan är uppe på husets staket.

Jag skapar annonser idag, och medan jag gör det (i det fortfarande ganska svåra Adobe Illustrator !) så lyssnar jag på julmusik och dricker kaffe.
Ja jag vet.. kaffe.. borde väl vara glögg kanske för att toppa känslan rejält.
Men nej det blir kaffe idag.


Och se på detta.
tre julstrumpor passade ju perfekt på den där hängaren som jag inte riktigt visste varför jag köpte men behövde ändå.
.)
Perfekt.


Så nu kan de hänga där och vänta på tomten.
Julen alltså.
Den smyger sig på.. känslan.

Men aldrig kommer den väl tillbaka som när man var barn.

Men smyger sig på.. det gör den.
Julen.

So long November.

Kram




2 kommentarer:

  1. Så härligt med julstämning! Å fina julstrumpor du har hängt upp! Synd att det inte är juligt ute men det kommer väl till helgen...
    Ha en fin dag, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har det! Och du, kaffe är ju aldrig fel!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera